Docházku lze sledovat u Obecných událostí, kterým přiřadíš typ události, u kterého je sledování docházky povoleno.
- V Management > Nastavení > Události > Typy událostí si můžeš vytvořit vlastní typy událostí s libovolnou ikonkou a barvou. Tady je potřeba zaškrtnout, že u tohoto typu se bude sledovat docházka. Také je níže možné vybrat, že se pro tyto události bude vyžadovat omluvenka, pokud člen u události vybere, že se neúčastní.
- V modulu Události pak vytvoříš Obecnou událost a vybereš vytvořený Typ události.
- Členům, pro které je událost určená, se objeví v kalendáři a můžou se na ni hlásit (možnosti, které budou mít na výběr, si taky můžeš nadefinovat, a sice v Nastavení > Události > Definice účastí)
- Vyber si v Členské sekci z kalendáře nebo přehledu událost a klikni na Docházka. Tam vidíš, jak se členové postupně vyjadřují.
- Klikni na Správa docházky a odklikej si reálný stav účasti, jak ho na tréninku vidíš. Pak docházku ulož. To můžeš udělat přímo na tréninku nebo po něm. Docházka jde měnit i 30 dní zpětně. Tuto lhůtu vám můžeme libovolně změnit, stačí dát vědět na support@eos.cz.
- Po uložení docházky do ní ještě můžeš přidat libovolné účastníky, kteří třeba ani nejsou na soupiskách daných týmů, pro které událost je.
- Na zdi každého týmu si pak můžeš rozkliknout statistiky docházky odfiltrovat si určité období a docházku si vyexportovat.
- Pro vedení klubu se pak hodí hromadný export docházky. Ten najdeš v Management > Události pod tlačítkem Další. Tam si přesně vybereš pro jaké týmy a za jaké období chceš docházku vyexportovat. Můžeš si vybrat třeba jen export docházky realizačních týmů napříč celým klubem a podklad využít třeba pro výpočet odměn trenérům.